Friday 30 September 2011

KAWAN MACAM SIAL

mood tegah bengang!!!
tension.. tension. . tension. .
ada kawan pon tak boleh pakai.

Kawan, sahabat dan teman ku sekalian ( kawan lah sangat)
igat aku suke sangat ke korang,hahaha:) . . ( mesti x paham kan)  tapi banyak ragamnya, nak cite lah sikit tentang kawan nie, kawan nie ada juga  yang buruk, ada yang baik, ada yang buruk perangainya ada kawan yang suka tikam belakang, ada kawan yang mempergunakan kita untuk kepentingan peribadi, ada kawan yang bersikap " habis madu, sepah dibuang ", ada kawan yang suka cakap besar besar tahi dari bontot, (ayat najib rosli)  ada kawan yang suka fitnah memfitnah macam orang tu lah,  macam macam ragam kawan ni.. fahmie akui semua dah encounter dengan kawan kawan yang macam ni n sakit hatikan?

Sometimes, they are really annoying, sometimes, mereka sakitkan hati kite, walaupun ada dalam kalangan mereka suka lawak kasar sangat, pernah jatuhkan juga air muka kite, pernah memungkiri janji dengan kite, pernah mempergunakan kite, walaupun kawan kite sentiasa poyo, walaupun kawan kite suka cakap besar dan membanggakan diri (nie ayat copy) . . puii. .

fahmie nie susah nak marahkan orang, susah nak gaduh dengan orang, ayah fahmie tak ajar gaduh gaduh datang sini. ., walaupun kawan bagi kita racun, kita  balas lah dengan madu..jauhkan sifat hasad dengki, jauhkan sifat " tak puas hati ", jauhkan sifat " dendam ".tapi kalau tak boleh nak buat macam mana, terpaksa lah berdendam.. dah hari-hari suka gangu fahmie, memang tak sakit hati la.perkara macam ni la buat fahmie membenci korang, susah nak nampak fahmie benci korang... sebab fahmie pura-pura je lah kawan dengan korang walaupun sakit hati nie. sikit sikit buat muke tak puas hati. tak reti cakap elok elok ke? nasib lah sapa yang baca dia terasa.

No comments:

Followers